Duben 2009

Odkazy

29. dubna 2009 v 14:14 | Seba
Tady jsou odkazy na stránky o autech mustang
http://www.mustang-ford.eu/

http://ford-mustang.wz.cz/default.php?id=67_68

http://www.wallpaperonline.eu/displayimage-lastup-0-6.html

http://photo.umimto.com/displayimage.php?album=21&pos=204

http://news.auto.cz/nove-modely/ford-mustang-2010-modernizace-automobilove-legendy.html


FORD MUSTANG GT PREMIUM COUPE 4,6L V8

22. dubna 2009 v 17:56 | Seba |  Auta Ford mustang

Předváděcí, nový vůz nebouraný, minimálně použitý v top stavu, nemá jediný škrábanec. Motor, interiér i exteriér vozu je netknutý. Najeto jen pár km při transportu. Vůz je proclený, zhomologovaný, pojištěný s českými papíry, připravený na prodej. K vozu je kompletní dokumentace z USA včetně servisní knížky. Barva vozu je v provedení Torch red (originál červená Mustang) s bílými pruhy přes celou kapotu. Sportovní vzhled. Jedinečné barevné provedení. Výkonný motor: 4,6L SOHC V8 benzín 310 koní. Výbava GT Premium: černý interiér s chromovými prvky, 20" chromová kola s pneu 245/40/20, kožené anatomické, elektricky ovládané sedačky, 5ti stupňová automatická převodovka, ABS s kontrolou trakce, přední i zadní kotoučové brzdy, el. imobilizér, posilovač řízení, Shaker 500 Audio systém s výkonem 500W- zásobník s měničem na 6 CD - 8 speakers - podpora MP3, rezervní kolo, nerez dvojitý výfuk, přední airbagy, boční airbagy, alarm, vzpěry zesílení dveří, centrální zamykání, 3ramenný sportovní, multifunkční volant s nastavitelnou výškou, klimatizace, tempomat, el. okna, el. nastavitelná zrcátka, palubní počítač, chrom packed, Tachometr je v km/h i mph. Nádherný americký sporťák určený lidem, kteří ocení sílu, zvuk i design tohoto amerického muscle car.

Mustang 2010

22. dubna 2009 v 17:53 | Seba |  Auta Ford mustang

Ford Mustang 2010: Modernizace automobilové legendy

Ačkoliv za 45 let výroby vzniklo přes devět milionů kusů Fordu Mustang, stala se z něj legenda. Ford nyní přichází s novou verzí označovanou jako modelový rok 2010.

Ford Mustang představený v roce 2004 si díky kombinaci retro a moderního designu okamžitě získal velkou oblibu. Konkurence ale mezitím přišla s reinkarnací vlastních muscle cars - nového pokračování se dočkaly Chevrolet Camaro a Dodge Challenger. Odpovědí Fordu na tyto novinky je Mustang modelového roku 2010.
Zatímco předchozí verze byla reinterpretací Mustangu z roku 1964, nové provedení Ford přirovnává k Mustangu 1970. Příď zaujme agresivnějším vzhledem s menšími světlomety. Na dramatičnosti ji dodává negativně skloněná maska chladiče, klínovitý profil a mohutný nárazník. K dalším změnám můžeme přičíst více vytažené blatníky, větší kola a přepracovanou záď s koncovými světly ze světelných diod.
Základní motor 4,0 V6 zůstává beze změn a dosahuje tak výkonu 157 kW a maxima točivého momentu 326 Nm. Silnější motor 4,6 V8 dostal standardně úpravy z limitované edice Bullit. Může se tak nyní pochlubit výkonem 235 kW (+ 11 kW) a maximem točivého momentu 441 Nm (+ 7 Nm). Na výběr je vždy pětistupňová manuální nebo pětistupňová automatická převodovka. Standardem pro modelový rok 2010 bude stabilizační systém AdvaceTrac ESC a čtyři airbagy.

Fotogalerie

Japonské vtípky

17. dubna 2009 v 21:05 | Seba |  Srandičky

Shelby GT-500 Léto-2009

13. dubna 2009 v 19:33 | Seba |  Auta Ford mustang

Ford mustang shelby GT 500


Před časem představila automobilka Ford koncept Mustang GT500. Jeho 478 koní bylo velkým příslibem pro budoucí nejsilnější model tohoto jména v historii. Jenže nyní Ford uvedl informace k sériovému vozu - koně byly pěkně zaokrouhleny na 500!
Konečné testy Fordu Mustang Shelby GT500 ukázaly, že výkon agregátu dosáhl hranice, ve kterou všichni doufali - 500 koní (368 kW). To je nejvíce, co kdy Ford s tímto modelem předvedl.
Osmiválcový motor přeplňováním rootsovým kompresorem dosahuje svého maximálního výkonu v 6000 ot./min. Díky němu je točivý moment 650 N.m dostat ve 4500 ot./min, přičemž zde nenajdeme takové nectnosti, jakými je třeba turboefekt. Jízdní parametry však stále výrobce nezveřejnil.
Vzhled vozu je snadno rozpoznatelný - přední nárazník je totiž zcela nový pro větší tok vzduchu do motoru. Také na zadním víku je v modelové řadě ojedinělé přítlačné křídlo. Osmnáctipalcová kola mají vzadu nasazeny pneumatiky o rozměru 285/40 ZR18. Jednoznačně nejdůležitějším rozpoznávacím znakem je však kobra svíjející se na přední masce.
Tento Mustang bude vyráběn v americké továrně Romeo. Do prodeje přijde již toto léto. Jeho cena zatím není známa, ale první prototyp byl vydražen v dobročinné akci za 600 000 dolarů (13,5 miliónů korun).

Jaro

13. dubna 2009 v 19:28 | Seba |  Můj deníček
Jaro už tu dávno je už dlouho se na něho těším po té strašné zimě už bylo na čase aby tu bylo zase teplo a na léto to bude,přeji všem kteří tady byli krásné léto v roce 2009 a užíjte si ho víc než já ja to mám na draka vůbec nic my nevychází a hlavně vztahy s holkama

Velikonoce

13. dubna 2009 v 19:15 | Seba |  Můj deníček
A jsou tu zase velikonoce tento rok byli teda hodně zajmavé bylo kolem toho hodně zmatku,jako první bylo to že jsme se rozhodl po středě(začátek prázdnin) že nebudu chodit. Po středě přišel čtvrtek byl skoro úplně normální myslím jenom jsem jeli na kolo po dlouhe době a ujeli jsme za 2 hodiny asi 45 km. Za čtvrtkem je pátek byl hodně pracovní protože jsme dost pracovali takže nebyl nic moc,ale potom co přišla sobota,tak to byl nejlepší den v mým životem,ze začátku jsme jeli na prohlídku vily TUGENHRAT v Brně, po prohlídce vily nás svezl jeden přítel kamárdy mé mamky v autě BMV 530 za 2 miliony jeli jsme přes město na bowling a na střelnici tam jsme stříleli se zbraní nejdřív slabší a potom s dezertem to byla zbraň a pořádná. Jako konečnej program jsme jeli do olympie ale rotože jsme jeli tím dobrým autem rozhodli se že mu protáhneme šrouby,takže jsme jeli na dálnici a pomalu zrychlovali až jsme jeli rychlostí 255 km v hodině ujeli jsme asi 20 km a otočily se zpátky do BRNA do OLYMPIE tam jsme měli v plánu jít do kina na fim Richlí a zběsilí byl to sjvělej film moc se mi líbil a po kině už jsme jeli domůůů.Neděla byla jako vždy no a pondělí to jsme trochu chodili na mrkut ale moc dobrej pocit z toho nebyl když jsem měl zakázaný se stavit k jedné spolužačce,takže jsme chodily jenom trochu a nebylo moc času takže nic mo si myslím no.A po prázdninách vzhůru do školy.

Sestřih videí

13. dubna 2009 v 18:01 | Seba |  Srandičky


Simpsonovi- píseň

13. dubna 2009 v 17:59 | Seba |  Srandičky


Tohle bolííí asi

12. dubna 2009 v 19:41 | Seba |  Srandičky




Ahmed mrtvý terorista

9. dubna 2009 v 16:36 | Seba |  Srandičky


PART 1



PART 3



Ford Musatng GT- 500 1967

7. dubna 2009 v 15:07 | Seba |  Auta Ford mustang
Mustanga k přepracoval Mustanga k uložení motoru Big block v roce 1967 a Carroll Shelby přepracoval Shelby Mustang. Kladl důraz více na image a vzhled než na celkový výkon. V tomto roce byl GT 350 nabízen s, nyní už dobře zavedeným, motorem Small block 289 cid poskytujícím 306 koní. Přibyl však model GT 500 s motorem.Big block 428 cid. Rok 1967 by také byl posledním rokem,kdy byly Shelby Mustangy vyráběny v letištním hangáru továrny společnosti Shelby-American v Los Angeles v Californii. Nájemní smlouva vypršela a bylo také těžké nalézt dodavatele sklolaminátových součástí. Californie byla najednou příliš daleko od Detroitu.Výroba se proto pro rok 1968 přemístila do montážní linky A.O. Smith ve městě Ionia,stát Michigan.

Shelby Mustang 1967 měl delší příďovou část kapoty s novou mřížkou chladiče, osazenou novým shelbyho emblémem stočené kobry, umístěným na levé části mřížky. Nová sedmipalcová dálková světla byla umístěna vedle sebe uprostřed mřížky. Ale díky tomu ,že v některých státech toto uložení bylo nelegální, byla světla později přemístěna do krajních částí mřížky. Kapota byla vybavena nasávací kapsou která přiváděla vzduch do sání, a tento průduch tvořil centrální ohyb kapoty. Mřížované otvory za nasávačem daly každému na vědomí že auto je vybaveno klimatizací. Boční nasávací kapsy byly tvarovány k odvodu vzduchu k brzdám. Boční nasávací otvory na zadním C sloupku sloužily k odvodu vzduchu z kabiny auta. Nápad k použití nasávacích kapes byl převzat z Fordova závodního modelu GT-40. Znak stočeného hada se objevil nad bočními pruhy na zadní části předního blatníku. Nápadné "Le Mans" pruhy přes kapotu byly opět na přání a objednat si je bylo možno u prodejce. Zádní světla byla převzata z modelu 1967 Cougar, a koncový spoiler byl začleněn do víka zavazadelníku. Záď Shelbyho byla zakončena vypouklým víkem nádrže se stočeným hadem a stejný emblém byl umístěn na pravém horním rohu spoileru.

Interiér obsahoval vybavení deluxe s novým otáčkoměrem, cejchovaným do 8000, a novým tachometrem končícím číslicí 140 MPH. Nastavovací bezpečnostní pásy byly součástí standardního vybavení, ale nyní zvýrazněny nefunkčním ramenním navijákem.Ramenní pás byl tedy uvolněný. Díky špatné opravitelnosti a vyššímu točivému momentu kterým GT-500 disponoval, byla automatická převodovka C-4 nahrazena vylepšeným masívním modelem C-6. Pro zesílení modelu GT-350 byl opět nabízen kompresor Paxton. Na začátku produkce byl nabízen prodejcům pro modely GT-500 motor 427 cui - jako speciální nabídka. Pro rok 1967 byla navržena zároveň nová,exklusivní celohliníková výpletová 15 palcová kola "Star-Mag" navržená firmou Kelsey-Hayes. Dále byla nabízena 15 palcová deseti paprsková hliníková kola. Shelby Mustang ročníku 1967 je často vyhledáván pro svou kombinaci elegance a výkonu.

Den naruby

6. dubna 2009 v 17:26 | Seba |  Můj deníček
Táááák dávám semka svůj první článek a je o dni naruby který byl pořádán u nás ve škole dne1.4.2009 žadný učení hlavně což se zamlouvalo všem ale nejvic mně takže klídeček pohodička jenom ten chlast tam chyběl a mohli jsme valit na plno takhle to byla celkem
nuda jenom taksedět no hrůza ještě že jsme neměly tělocvik by nas rozdrtily všichni jak hromadku karet co sotva stojí ale jinak jsme si ho užili jenom nebylo hezky ale nemělo to chybu bordel jsme udělali velkej a dost ale průser z toho nebyl

Technické údaje páté generace vozu Ford Mustang

1. dubna 2009 v 20:10 | Seba |  Auta Ford mustang
Motory4.0 L Cologne V6
4.6 L Modular V8
5.4 L Modular supercharged V8
Převodovky5-stupňová manuální (T-5, TR-3650)
6-stupňová manuální (TR-6060)
5-stupňová automatická (5R55S)
Rozvor2,720 mm
Délka4,770 mm
Šířka1,900 mm
Výška1,380 mm
Pohotovostní hmotnostV6 kupé MT / AT: 1520 kg / 1551 kg
V6 kabriolet MT / AT: 1576 kg / 1613 kg
V8 kupé MT / AT: 1579 kg / 1599 kg
V8 kabriolet MT / AT: 1637 kg / 1658 kg
GT500 kupé: 1778 kg
GT500 kabriolet: 1833 kg
* MT = Ford Mustang s manuální převodovkou
** AT = Ford Mustang s automoatickou převodovkou
Kapacita nádrže60.6 L

Pátá generace Ford Mustang (2005-2009)

1. dubna 2009 v 20:05 | Seba |  Auta Ford mustang
Na 2004 North American International Auto Show, Ford předvedl zcela přepracovaný Ford Mustang s označením "S-197", který byl založen na zcela nové D2C platformě pro modelový rok 2005. Vyvinut pod vedením hlavního technika Hau Thai-Tang a designéra - Sida Ramnarace, Ford Mustang páté generace odkazuje design "fastback" Mustang z pozdních 60. let. Víceprezident designu společnosti Ford Motor Company, J Mays, jej nazval "retro-futurismem".
Ford Mustang páté generace je vyráběn v mezinárodním závodu AutoAlliance ve Flat Rock v Michiganu. Základní model je poháněn motorem 210 hp (157 kW) 4,0 L SOHC V6, který nahrazuje 3,8 L pushrod V6 používý dříve. Ford Mustang GT je poháněn motorem s hliníkovým blokem 4,6 L SOHC 3-ventil V8 s variabilním časováním vačkového hřídele (VCT) o výkonu 300 hp (224 kW). 2005 Mustang GT má poměr hmotnost / výkon přibližně 5.2kg / hp. Základní Ford Mustang přichází s Tremec T-5 5-stupňovou manuální převodovkou, zatímco vlastní 5R55S 5-stupňová automatická převodovka Ford je volitelná. Přestože Ford Mustang GT používá stejnou automatickou převodovkou jako základní V6 model, Tremec T-5 manuální převodovka je u Mustangu GT je nahrazena robustnější Tremec TR-3650 5-stupňovou manuální převodovkou, kvůli lepšímu zvládnutí vyššího výkonu Ford Mustang GT.
Revidovaný 2010 model Ford Mustang, jehož výroba má být zahájena na počátku roku 2009, byl odhalena na internetu ještě před Los Angeles International Auto Show v roce 2008.

Historie auta ford Mustang

1. dubna 2009 v 19:59 | Seba |  Auta Ford mustang
Ford Mustang je automobil vyráběný společností Ford Motor Company. Byl původně založen na kompaktním voze Ford Falcon. Výroba byla zahájena v Dearbornu, Michigan dne 9. března 1964 a první Ford Mustang byl představen veřejnosti dne 17. dubna 1964 na New-Yorském automobilovém veletrhu. Je to nejstarší model Ford v současné době ve výrobě po vozu Ford F-Series.
Ford Mustang je nejúspěšnějším modelem značky Ford od dob modelu Ford Model A.
Název "Ford Mustang" navrhl výkonný stylista Najjar John, který byl fanoušek stíhacího letounu P-51 Mustang z druhé světové války.
Mustang vytvořil třídu amerických automobilů "Pony car" - sportovní vůz s dlouhou přední kapotou a krátkou zadní částí a vedl ke vzniku konkurentů, jako je Chevrolet Camaro nebo AMC javelin, a zdokonalený Plymouth Barracuda (konern Chrysler). Také inspiroval některé coupé, jako je Toyota Celica a Ford Capri, které byly dováženy do Ameriky.
Ford Mustang nabýval větších rozměrů a hmotnosti s každým modelovým rokem až do doby, kdy v reakci na modely 1971-1973, fanoušci původního designu 1964 napsaly Fordu prosbu o návrat k původní velikosti a koncepci první generace Ford Mustang.
Přestože i u některých dalších "ponny cars" došlo k obnovení výroby v nedávné době, Ford Mustang je jediným původním "ponny car" (ve výrobě je bez přerušení po čtyři desetiletí vývoje a zdokonalování).